اردیبهشت 7, 1403 4:48 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 ویژگی لپ تاپ توشیبا
ویژگی لپ تاپ توشیبا

لپ تاپ های توشیبا با عمر بیشتر چه ویژگی هایی دارند؟

وظایفی که برای انجام لپ تاپ توشیبا نیاز دارید تعیین می کند که طول عمر لپ تاپ شما چقدر است. و در آخر، منظور ما این است که مدت زمان کارکرد لپ تاپ توشیبا در حالت کارکرد و چه مدت برای شما مناسب است.

اگر قصد خرید طولانی مدت را دارید، نکاتی را باید در نظر بگیرید:

  • هارد دیسک: به دنبال حداقل 500 گیگابایت تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی باشید. اگر به اتاق اضافی نیاز دارید، همیشه می توانید یک هارد دیسک خارجی در جاده خریداری کنید.
  • SSD: در صورت امکان، ممکن است بخواهید به جای یک هارد دیسک استاندارد (HDD) به دنبال لپ تاپ توشیبا ای با درایو حالت جامد (SSD) باشید. درایوهای SSD در حالی که می توانند گرانتر باشند، تجربه سریعتر و پاسخگوتر را ارائه می دهند. کاربرانی که نیاز به ایجاد و ذخیره فایل های رسانه ای دارند یا بازی می کنند از ارتقاء قدردانی می کنند.
  • پردازش: با نسل هفتم یا هشتم Intel Core i5 یا i7 نمی توانید اشتباه کنید، زیرا هر دو سرعت بالا را در حین پشتیبانی از بازی همراه با حجم کاری روزانه شما ارائه می دهند.
  • حافظه: باز هم، شما باید چیزی را با حداقل 8 گیگابایت رم جستجو کنید، به خصوص اگر قصد بارگیری و استفاده از چندین برنامه در آینده را دارید. اکنون به نحوه استفاده خود نگاه کنید: آیا حرفه شما مستلزم بارگیری آخرین نرم افزار یا چندین برنامه است؟ اگر چنین است، ممکن است برای لپ تاپ با طول عمر بیشتر حافظه بیشتری بخواهید.
بخوانید  تمیز کردن هد چاپ شارپ

نکاتی در مورد رابطه طولانی مدت با لپ تاپ

هنگامی که لپ تاپی توشیبا را انتخاب کردید که نیازهای فعلی شما را برآورده می کند، می خواهید از آن به خوبی مراقبت کنید.

اینجا نکاتی وجود دارد:

  • از کابل شارژ خود بیش از حد استفاده نکنید: باز هم، شارژ دائمی منجر به کاهش عمر باتری می شود. گرمای زیاد به باتری ارسال می شود و در طول زمان باعث آسیب می شود.
  • در صورت امکان ارتقاء دهید: هنگامی که به روزرسانی نرم افزار در دسترس قرار گرفت، روی نرم افزار محافظت از ویروس خود بمانید و در صورت استفاده از حافظه یا ذخیره سازی بیشتر از آنچه در ابتدا در نظر داشتید، در ارتقاء RAM یا HDD سرمایه گذاری کنید.
  • غذا و نوشیدنی دوستان شما نیستند: همه ما هر از گاهی نزدیک کامپیوتر خود غذا می خوریم، اما این یک عادت بد است که باید آن را کنار بگذارید. خرده ها در صفحه کلید شما قرار می گیرند و چیزهای چسبناک می توانند یک تجربه تایپ آزاردهنده را در جاده ایجاد کنند، چه برسد به آسیب مایعات.
  • آن را تمیز نگه دارید: از پاک کردن صفحه نمایش تا حذف گرد و غبار از دریچه ها، مهم است که خاک و گرد و غبار را تا آنجا که ممکن است از لپ تاپ توشیبا دور نگه دارید. با گذشت زمان، گرد و غبار می تواند بر سرعت و خنک شدن نیز تأثیر بگذارد و دریچه های فن را مسدود کند. در آن یادداشت …
  • همه چیز را خنک نگه دارید: گرم شدن بیش از حد می تواند به لپ تاپ توشیبا شما آسیب برساند. اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ توشیبا خود را از منابع گرما دور نگه دارید – برای مثال، آن را در ماشین داغ بدون مراقبت رها نکنید. همچنین، ممکن است بخواهید برای محافظت بیشتر روی یک پد خنک کننده سرمایه گذاری کنید.
بخوانید  زمان تعویض باتری آیفون

اگر واقعاً می خواهید مطمئن شوید که لپ تاپ توشیبا بعدی شما یک رابطه طولانی مدت است، باید نیازهای خود را از همان ابتدا بدانید.

اگر اهل بازی هستید، شاید ارزشمند باشد که جدیدترین قابلیت های گرافیکی مانند سری توشیبا OMEN ما را جستجو کنید. و اگر از لپ تاپ توشیبا خود برای کار استفاده می کنید، قدرت پردازش، RAM و ویژگی های امنیتی توشیبا Spectre x360 را در نظر بگیرید.

از طرف دیگر، اگر کمتر از لپ تاپ توشیبا خود استفاده می کنید، یک مدل میان رده ارزان تر مانند توشیبا Chromebook برای ایمیل و پردازش کلمات ساخته شده است و مطمئناً این ترفند را انجام می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *