اردیبهشت 8, 1403 2:32 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 راهنمای به‌روزرسانی تنظیمات حامل در آیفون
راهنمای به‌روزرسانی تنظیمات حامل در آیفون

به‌روزرسانی تنظیمات حامل در آیفون چگونه انجام می‌شود؟ آیفون خود را روشن می‌کنید و فوراً یک پاپ‌آپ می‌بینید که «به‌روزرسانی تنظیمات حامل» را می‌خواند. بسیار خوب، تنظیمات جدید در دسترس هستند – اما این پیام به چه معناست و آیا باید آن را به روز کنید؟ در این مقاله، توضیح می‌دهم که چرا در آیفون شما عبارت “Carrier Settings Update” را می‌نویسد، به‌روزرسانی تنظیمات اپراتور با آیفون شما چه می‌کند، و به شما نشان می‌دهیم که چگونه به‌روزرسانی‌های تنظیمات اپراتور را در آینده بررسی کنید.

به‌روزرسانی تنظیمات حامل در آیفون
به‌روزرسانی تنظیمات حامل در آیفون

به‌روزرسانی تنظیمات شرکت مخابراتی چیست

وقتی هشداری را می‌بینید که می‌گوید «به‌روزرسانی تنظیمات شرکت‌کننده»، به این معنی است که اپل یا شرکت مخابراتی بی‌سیم شما (Verizon، T-Mobile، AT&T، و غیره) به‌روزرسانی با تنظیمات اپراتور جدید منتشر کرده‌اند که به بهبود آیفون شما کمک می‌کند. توانایی اتصال به شبکه اپراتور بی سیم شما.

آیا به روز رسانی تنظیمات اپراتور در آیفون من مهم است

هنگامی که اپراتور بی سیم شما فناوری خود را به روز می کند، آیفون شما نیز برای اتصال به آن فناوری جدید باید به روز شود. اگر به‌روزرسانی تنظیمات اپراتور را انجام ندهید، ممکن است آیفون شما نتواند به همه چیزهایی که اپراتور بی‌سیم شما ارائه می‌دهد متصل شود. به‌روزرسانی تنظیمات اپراتور در آیفون خود به محض در دسترس قرار گرفتن بسیار مهم است.

بخوانید  مزایای استفاده از گوشی های شیائومی

علاوه بر این، به‌روزرسانی تنظیمات اپراتور در آیفون شما ممکن است ویژگی‌های جدیدی مانند تماس Wi-Fi، اتصال صوتی از طریق LTE یا اتصال 5G را ارائه دهد. این به‌روزرسانی‌ها همچنین می‌توانند باگ‌ها و اشکالات نرم‌افزاری را که برای بسیاری از کاربران آیفون مشکل ایجاد می‌کنند، برطرف کنند.

چگونه بفهمم به‌روزرسانی تنظیمات شرکت مخابراتی موجود است

هنگامی که یک به‌روزرسانی تنظیمات شرکت مخابراتی در دسترس است، معمولاً پنجره‌های بازشوی روزانه در آیفون خود دریافت می‌کنید که می‌گوید: «به‌روزرسانی تنظیمات شرکت مخابراتی: تنظیمات جدید در دسترس هستند. آیا می‌خواهید اکنون آنها را به‌روزرسانی کنید؟»

اما اگر بخواهید به‌روزرسانی تنظیمات شرکت مخابراتی را به صورت دستی بررسی کنید، چه؟ دکمه «Check for Carrier Updates» در هیچ کجای آیفون شما وجود ندارد. با این حال، راه دیگری برای بررسی وجود دارد:

برای بررسی به‌روزرسانی تنظیمات اپراتور در آیفون خود، برنامه تنظیمات را باز کنید و روی General -> About ضربه بزنید. اگر یک به‌روزرسانی تنظیمات شرکت مخابراتی در آیفون شما وجود داشته باشد، یک پاپ آپ روی صفحه ظاهر می‌شود که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید به‌روزرسانی کنید. اگر 15 تا 30 ثانیه بگذرد و هیچ پاپ آپی در آیفون شما ظاهر نشود، به این معنی است که تنظیمات اپراتور جدیدی برای آیفون شما به‌روزرسانی نشده است.

بخوانید  تعمیر روشن نشدن تلویزیون دوو
به‌روزرسانی تنظیمات حامل در آیفون
به‌روزرسانی تنظیمات حامل در آیفون

چگونه تنظیمات شرکت مخابراتی را در آیفون خود به روز کنم

برای به‌روزرسانی تنظیمات اپراتور در آیفون، هنگامی که هشدار روی صفحه ظاهر می‌شود، روی Update ضربه بزنید. برخلاف سایر به‌روزرسانی‌ها یا بازنشانی‌ها، آیفون شما پس از به‌روزرسانی تنظیمات اپراتور راه‌اندازی مجدد نمی‌شود.

چگونه بررسی کنیم که آیا تنظیمات اپراتور آیفون به روز هستند یا خیر

اگر مطمئن نیستید که آیا تنظیمات شرکت مخابراتی واقعاً به روز شده است یا خیر، این کار را انجام دهید:

  • آیفون خود را خاموش کرده و مجدداً با فشار دادن دکمه پاور روشن کنید تا اسلاید برای خاموش کردن روی صفحه نمایش آیفون شما ظاهر شود. اگر آیفونی با Face ID دارید، همزمان دکمه کناری و یکی از دکمه های تنظیم صدا را فشار داده و نگه دارید. سپس، آیکون قرمز رنگ پاور را از چپ به راست بکشید تا آیفون شما خاموش شود.
  • حدود 60 ثانیه صبر کنید، سپس با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور یا دکمه کناری، آیفون خود را دوباره روشن کنید تا لوگوی اپل مستقیماً در مرکز نمایشگر آیفون شما ظاهر شود.
  • در نهایت، تنظیمات را باز کنید و روی General -> About ضربه بزنید. اگر هشداری روی صفحه ظاهر نمی‌شود که می‌گوید به‌روزرسانی تنظیمات شرکت مخابراتی در آیفون شما موجود است، به این معنی است که تنظیمات شرکت مخابراتی شما به‌روز هستند.
بخوانید  8 نکته برای افزایش سرعت گوشی شیائومی

تنظیمات حامل به روز شد

تنظیمات شرکت مخابراتی شما به‌روز هستند و دفعه بعد متوجه خواهید شد که وقتی iPhone می‌گوید «به‌روزرسانی تنظیمات شرکت‌کننده» به چه معناست. مایلم از شما در بخش نظرات زیر بشنوم، و فراموش نکنید که Payette Forward را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای بهترین محتوای آیفون در اینترنت دنبال کنید!

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: علت داغ شدن ناگهانی گوشی آیفون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *