اردیبهشت 10, 1403 5:04 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 روش پاک کردن سوختگی از مایکروویو
روش پاک کردن سوختگی از مایکروویو

چگونه آثار سوختگی را از مایکروویو پاک کنیم؟

بیشتر مردم بوی وحشتناک سوختن ذرت بو داده را تجربه کرده اند. کافی است سوراخ های بینی شما بسوزد و چشمانتان آب شود. بو اغلب برای روزها باقی می ماند. در بدترین موارد سوختگی ذرت بو داده یا سایر غذاها در مایکروویو، حتی ممکن است آثار سوختگی در داخل دستگاه خود پیدا کنید. از بین بردن این علائم سوختگی می تواند مشکل باشد. برخی از محصولات پاک کننده می توانند به مایکروویو آسیب بیشتری وارد کنند یا غذای شما را آلوده کنند. این نکات مفید را دنبال کنید تا مایکروویو خود را تمیز و تازه نگه دارید.

لکه های غذا را پاک کنید

مرحله 1

آب گرم و مواد شوینده ظرف را در سینک یا ظرفی مخلوط کنید تا کف کند. یک پارچه یا اسفنج را در مخلوط خیس کنید و لکه های غذا یا مواد غذایی سوخته را پاک کنید. در صورت لزوم با یک پد درشت تر مالش دهید.

مرحله 2

یک پارچه را با آب گرم خیس کنید و جوش شیرین را روی پارچه بپاشید. لکه های سرسخت مواد غذایی را با این پاک کننده تمیز کنید تا تمیز کردن قوی تری داشته باشید.

مرحله 3

3 قسمت جوش شیرین را با 1 قسمت آب مخلوط کنید تا حالت خمیری به خود بگیرد. خمیر را روی لکه های غذا پخش کنید و اجازه دهید 3-4 دقیقه بماند. با یک پارچه یا اسفنج مرطوب پاک کنید تا سرسخت ترین لکه های غذا پاک شود.

بخوانید  لپ تاپ 15 اینچی اسپکتر HP

علائم سوختگی را حذف کنید

مرحله 1

یک تکه پنبه یا پارچه نرم را در پاک کننده ناخن استون خیس کنید.

مرحله 2

جای سوختگی را با پاک کننده استون بشویید تا پاک شود.

مرحله 3

کل مایکروویو را مانند قبل با آب گرم و مواد شوینده ظرف تمیز کنید تا از آلودگی مواد پاک کننده باقیمانده جلوگیری شود.

نحوه رفع پیام های خطای اجاق مایکروویو سنسور جنرال الکتریک

یک پیغام خطا در مایکروویو سنسور جنرال الکتریک شما نشان دهنده وجود مشکل اساسی نیست. مراقبت از پیام خطا و حذف آن از صفحه نمایش مایکروویو بسیار ساده است. هنگامی که از عملکرد پخت حسگر استفاده می کنید، پیام خطا به دلیل باز کردن زودهنگام درب مایکروویو ایجاد می شود. حذف پیام خطا از صفحه نمایش مایکروویو فقط یک لحظه طول می کشد.

مرحله 1

بررسی کنید که آیا در مایکروویو باز است یا اینکه شما یا شخص دیگری قبل از ظاهر شدن بخار در طول یک چرخه پخت، “شروع/مکث” را فشار داده اید.

مرحله 2

اگر باز است در را ببندید.

مرحله 3

بلافاصله “شروع” را فشار دهید.

مقالات مرتبط:

استفاده از پودر دستی در لباسشویی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *